18 Ocak 2011 Salı

Penti Lorena Çorapları

Benim yenilikleri en yakından takip eden moda ikonası arkadaşım Aynen Öyle bir gün yine sezonun modası çılgın çoraplarıyla çıkageldi. Onda öyle güzel bacaklar olduktan sonra ne yakışmaz ama bu çorapları da çok tarz duruyor doğrusu.

Eee moda ikonu dediysem boşuna söylemedim. Star'ın adıyla, konusuyla, karakterleriyle yabancı dizilerden apartma muhteşem (!) dizisi Küçük Sırlar'da bu hafta Ayşegül bu çoraplardan giyiyordu. Evet dizi çok kötü, evet çalıntı ama ben seviyorum. Hatta biz ailecek oturup izliyoruz tartışıyoruz diziyi :D Ama şu da bir gerçek ki dizide güzel styling yapılıyor. Ben kıyafetleri gayet beğeniyorum.

Konumuza dönecek olursak, bu çorapları yeni sezona geçmeden Penti'den edinebilirsiniz. Fiyatı da oldukça uygun 11.25 TL :)

Bu arada Aynen Öyle'nin blog sitesini ziyaret etmeyi unutmayın! :)) http://gnlbsn.blogspot.com/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...