23 Ocak 2011 Pazar

Batya Kebudi Tasarımları

Sanırım ilk önce gazetenin ekinde gördüm adını. İndirimden ne aldınız sorusunu, Batya Kebudi'den bir yüzük diye cevaplamıştı röportajda biri. İsim çok ahenkliydi aklıma kazındı ve kalp şeklinde inanılmaz zarif bir yüzük duruyordu resimde. Ben o yüzüğe ba-yıl-dım!. Tek kelimeyle bayıldım. Derken internette Uğurlu Tasarımların Kahramanları diye bir yazıya takıldım ve gözlerim onun adında kitlendi. Hayalimde o güzel yüzük canlanıverdi hemen. Okumaya başladım Batya Kebudi'nin Tasarımlarının Uğuru'nu.

Ben kadere çok inanırım. İçimizden geçenlerin ve kaderin bir şekilde kapımızı çaldığını düşünürüm. Kebudi'nin tasarımlarının kaynağı da bu düşünceyle örtüşüyor. Aksesuara çok meraklı olması onu çalıştığı dergide her ay mücevherlerle ilgili bir haber yapmaya yöneltmiş. Derken kendisi için aksesuar tasarlamaya başlamış ve çevresi tarafından çok beğeni toplamış. Yurt dışında da aksesuarları çok beğenilince kendi koleksiyonunu hazırlamaya başlamış. İyi ki de yapmış çünkü çok zarif, şık ve özel şeyler çıkmış ortaya.

Kebudi'nin her tasarımının bir öyküsü var. Aynı zamanda tasarımlarının şans getirdiğine de inanıyor. Siz de bu şans tılsımından edinmek isterseniz sitesini ziyaret edebilirsiniz. Buraya tık tık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...