17 Ocak 2011 Pazartesi

Golden Globe Awards 2011 Red Carpet/Altın Küre 2011 Kırmızı Halı

Golden Globe/Altın Küre ödülleri sahiplerini buldu. Muhteşem gecenin kırmızı halı görüntülerinden muhteşem elbiseleriyle starlar akılda kaldı. Fazla söze gerek yok, hadi kıyafetlere hayran olalım veya eleştirelim :))

2011 Golden Globe Awards happened on sunday in Beverly Hills. After the amazing night, we only remeber the stars with amazing clothes on red carpet. I am not going to say so much stuff, let's admire or criticize those gowns :))


Ben Cathrine Zeta-Jones'a tam anlamıyla bayıldım. Saçı, makyajı ve kabarık yeşil elbisesi yaşına ve fiziğine çok uymuş. Michael Douglas'ın yanında adeta parlıyor!

I completely like Cathrine Zeta-Jones' look. Her hair style, make up and her green gown with riding skirt all fit with her age. She fairly shines next to Michael Douglas!



Olivia Wilde'ın Marchesa elbisesi de kırmızı halı için harika bir seçim. Saçı toplu olsa daha güzel olurdu diye düşündüm ve o altın rengi Laboutin ayakkabılar bana göre o elbisenin altında kaba durmuş.

Olivia Wilde's Marchesa dress is a perfect choice for red carpet. I wish her hair would be bun. It would be better. But anyway, her gown sparkles as a princess. But those golden Laboutin shoes are not the perfect choice under such a romantic dress. It looks in elegant.




Jenny Packham tasarımı elbisesiyle Sandra Bullock bana 20lerinde bir genç kızı hatırlattı. Sanırım bunda saç stilinin etkisi büyük. Bana kakül kestirmem için cesaret verdi. Elbisesini de çok şirin buldum. 

Sandra Bullock seems like a girl age of twenty in her Jenny Packham design dress. I think it is because of her hair style. Her look encouraged me to have bangs. Her dress is very cute.


Zuhair Murad imzalı elbisesiyle Jennifer Lopez modern bir gelin gibi. Ayakkabısı, çantası ve küpeleri lame rengi ve kıyafetinin işlemeleriyle uyum içinde. Ne çok sade ne de çok abartılı. Sevdim.

Jennifer Lopez is like a modern bride in her Zuhair Murad design dress. Her shoes, earrings and bag are in harmony with her dress' embellishments. She is neither simple nor garish.




Dümdüz, işlemesiz bir elbiseyle ne kadar şık olunabilir? Sanırım bundan daha fazla olunamaz! Emma Stone Calvin Klein elbisesiyle inanılmaz zarif görünüyor. Sarı saçları ve incecik vücuduyla adeta bir barbie bebek. Elbisenin rengi de kuyruklu olması da sırt dekoltesi de acaip hoşuma gitti benim. Siz ne dersiniz?  

Is it possible to be chic in a plain, unembroidered dress? I think it is not possible to be chic more than Emma Stone! She looks very elegant in her Calvin Klein dress. She is like a Barbie with her blonde hair and slim body. I really like the color, the tail and décollete of the dress. What do you think?




Umarım bizim ünlüler de biraz feyz alırlar. Ben bakmaya doyamadım fotoğraflara. O kadar çok güzel elbiseli kadın vardı ki... Sonra Kral TV Müzik Ödülleri'ni düşündüm. Kabus gibi!

Xoxo!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...