10 Mart 2011 Perşembe

Bir Avuç Deniz

Engin Altan Düzyatan ve Berrak Tüzünataç'ın başrollerini paylaştıkları Bir Avuç Deniz filminin galası dün Maçka G-mall'da yapıldı. Film 11 Mart'ta vizyona giriyor.


Bir klasik olarak, bugün gazetelere yansıyan konu, filmden çok filmdeki sevişme sahneleri ve oyuncu ve yönetmenlerin bu konuyla ilgili görüşleriydi. Bana kalırsa, Berrak Tüzünataç'ın galadaki "berrak" güzelliği asıl oldak noktası olmalıydı. Tüzünataç, galada Elif Cığızoğlu tasarımı çok sade ve farklı bir kıyafet tercih etmişti.


Takı olarak küpe ve yüzük tercih eden Tüzünataç'ın sade makyajı şahane görünüyor.


Vogue dergisi de bu ay Bir Avuç Deniz filmi oyuncuları Berrak Tüzünataç ve Engin Altan Düzyatan ile harika bir çekim gerçekleştirmiş. Kamera arkası görüntülerini internet sitelerinde bulabilirsiniz.









Siz ne diyorsunuz? Ben fragmana bayıldım. Son yıllarda Türk Sineması'nda yapılan işler beni çok mutlu ediyor. Yarın mutlaka izlemeye gidiyorum.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...