30 Aralık 2010 Perşembe

La Senza Victoria's Secret İle Yarışıyor

Benim bayılarak kullandığım Victoria's Secret body mistleri, vücut jelleri, parfümleri kısacası hiç bir ürünü Türkiye'de bulunmuyor. Ya yurtdışına giden birine sipariş verip getirtiyorum ya kendim gittiğimde bol bol alıyorum. Bazı arkadaşlarım da Türkiye'de daha çok para verip GG veya http://www.modaninmerkezi.com/ gibi sitelerden temin ediyorlar. Açıkçası ben bu tarz sitelere pek güvenmiyorum. Ancaaaaaak modelleriyle beni benden alan cıvıl cıvıl, seksi mi seksi, renkli mi renkli La Senza mağazalarında artık rengarenk, simli, nemlendiricili, nefis kokan Body Mistler mevcut. Nemlendiricili vücut spreyleri beni çok cezbetti çünkü ben krem sürmekten hoşlanmıyorum. Vücudunuza sıkıyorsunuz ve bütün gün dayanıklı kalıyor. En kısa zamanda edinip tecrübelerimi sizlerle paylaşacağım. Üstelik fiyatları da oldukça uygun. Bir şişesi 34 tl eğer yanında bir oje veya lipstick alırsanız da 50 tl. Ne dersiniz? Bence denemeye değer ;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...